Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~yumeha | użytkownik

imię i nazwisko adres zarejestrowany16.06.2008 @17:46:33 ostatnio na stronie08.04.2009 @16:36:55



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty0 komentarze261 posty na forum1

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~americanprincess    17.07.2008 @19:58:32
ejjj nie spimy !
dajemy :DDD
dupku ty moj **
ty sie teraz relaksujesz na mazurkach
a mi sie nudzi bleh .
masz jakies zdjecia dodac z mazurow :P
bo w leb !
*
-fajnypan    04.07.2008 @19:26:34
Kup mi wanne.
Buagam! Proszem!
~bymarie    26.06.2008 @22:23:36
Ah dziekuje xd
~kageshin    24.06.2008 @22:57:35
dziekuje za komentarz, btw swietne foto! pozdrawiam!
_______
"jeśli myślisz, że dużo wiesz i dużo umiesz, to nic nie wiesz i nic nie umiesz. Lepiej zacznij od początku"
~MateFoto    24.06.2008 @20:05:54
No to dziękuje , dziękuje i zapraszam do oceny prac w galerii może też się spodobają .
ostatnio edytowane: 2008-12-14 13:14:44
_______
~jussska    24.06.2008 @18:41:28
dziekii
_______
"Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today"

James Dean
~vandeta    24.06.2008 @17:22:42
dzięki
_______
nie zmieniajmy dobra w nas podczas ulotnej chwili zła
~luuniasta    24.06.2008 @16:42:53
a dziękować, dziękować niechaj moc bedzie w lokach

pozdrawiam
Luu. : )
ostatnio edytowane: 2008-06-24 16:49:37
_______
J.W. : )
~maniekwaszka    24.06.2008 @13:49:09
dziękuję
~Hitomiyo    23.06.2008 @23:18:07
o dzięki :3
a myślałam że już nikomu się nie spodoba ^^
_______
" ...bo wiesz, słońce z deszczem wywołuje tęcze!"
~StFforka    23.06.2008 @21:45:24
hjehjehje
dzięki baaaardzo bardzo nja
zapraszam jeszcze oj taak tak
_______
daikirai na hito no oto ga itai, itakute shikata ga nai
totemo kurushikatta kara fukaku, fukaku, futon ni mogurunda
a pozatym never know when you might need a TANK!
~xq176    23.06.2008 @20:56:02
thx
-siarasiarzynski    23.06.2008 @18:42:35
dzięki :D
~MusicaLitchie    23.06.2008 @17:02:24
Dziękuję Ci bardzo
~jacos    23.06.2008 @15:45:45
jeszcze raz dziękuje
_______
"Za słabe światło... Trzy cholerne lata przy f8 jak dla mnie!" - T.Pratchett
~jacos    22.06.2008 @12:02:20
dzięki
_______
"Za słabe światło... Trzy cholerne lata przy f8 jak dla mnie!" - T.Pratchett
~butherhairisperfect    22.06.2008 @09:24:06
ciesze sie ze ci sie podoba i ze cie pozytywnie zaskoczylem
_______
http://www.7rano.com - strona poświęcona designowi, sztuce i zacnym asumptom
~6sekund    21.06.2008 @22:47:05
nie tyle zdjecie co modelka
_______
~juncus    21.06.2008 @19:27:11
A prosze bardzo !
~LOoStSOulL    21.06.2008 @15:56:42
jej dziękuję za tyle komentarzy i wsparcie;*
dziękuję;*
_______
'Życie polega na wyjściu z kąta, spojrzeniu w górę i znalezieniu na ziemi kawałka nieba.
Mimo dziesięciu pytań...'
~edytanaja    20.06.2008 @23:29:31

~esaykeyns    20.06.2008 @22:01:13
oka na pewno

~6sekund    20.06.2008 @21:52:42
wieeelkie dzieki i ;***
za tylk ocen
_______
~6sekund    20.06.2008 @21:51:42
dziekuje
to sciana w pokoju moich rodzicow ;p
_______
~busola    20.06.2008 @21:47:51
dowóz do Tarnowa będzie trochę kosztował z Belzebuba, ale da się zrobić:D
_______
Wirtualne wycieczki, Spoty reklamowe, Fotografia i usługi graficzne: http://www.nodal.pl (strony www, animacje na telebimy, flash, after effect, photoshop, illustrator, cinema 4D)
1 2 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt